Feladatok
- Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
- Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
- Pályázatos dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás cégünk vásárlóival és beszállító partnereivel
- Bejövő/kimenő postai/futár küldemények kezelése
- Iratrendszerezés, szkennelés, iktatás, fénymásolás, lefűzések
- Vendégek fogadása/kiszolgálása
- Iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, rendben tartása
- Kollégák napi munkájának segítése
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Alapvető pénzügyi ismeretek
- Önálló munkavégzés, jó problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség, pozitív gondolkodásmód, kulturált megjelenés, talpraesett, kedves, segítőkész személyiség
- Microsoft irodai alkalmazások ismerete (Word, Excel, Outlook)
Előnyt jelent
- Ezen a területen szerzett korábbi tapasztalat
Amit kínálunk
- Dinamikus, fiatal csapat
- Barátságos munkakörnyezet
- Változatos, kihívásokkal teli feladatok
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Hosszú távú, folyamatos munkavégzés
További információk
Munkavégzés helye
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert u. 2
Jelentkezés módja
Az alábbi linken található űrlap kitöltésével.